Udostpnianie plikw w win XP - jak...

Autor: -=wilczek=- (seungia_at_op.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 12:49:15 MET

Czy może mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić abym mógł udostępniać foldery na
hasło w win xp? W win 98 była
prosta sprawa, a w xp to trzeba cos instalować itp. kumpel kiedyś cos z tym
mieszał i wyszło na to że udostępnił cały dysk C i każdy mógł sobie
sprawdzić jego pocztę, hasła itp. Niechce aby mi się też coś takiego
zdarzyło.

--
                            Pozdrawiam Wilczek GG: 764081
    Shuttle AB61 Intel Celeron 466MHz 128MB SDRAM (2 x 64MB)