Re: komputer jako zagluszarka

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 10:21:51 MET

Speedy wrote:

> Panowie konserwatorzy zalecili: podlaczenie kompa do innego gniazdka
> niz radio (byl w innym) podlaczenie do gniazda z uziemieniem (byl z
> uziemieniem), podlaczenie go przez tzw.listwe z filtrem (nie
> pomogło). Tak że możesz sprobowac tego wszystkiego, moze pomoze w
> Twoim przypadku.

Dziękuję serdecznie za wszystkie porady obojgu radzącym. Niestety, nic z
tego nie zadziałało :( A rzecz jest zagadkowa! Nie pomogły przepięcia do
innych gniazdek komputera, sprawdzenie na różnych radiach w dwóch różnych
pokojach (na moim starym panasonicu też na długich wyje), a także
sprawdzanie pod kątem zagłuszania przez różne części, jak transformator,
monitor, oraz przełączenie radia na zasilanie bateriami! Innymi słowy
wygląda mi to, jakby komputer emitował jakieś promieniowanie "górą" ;-) lub
też fala była emitowana przez kable spod tynku ;-) Może plotę jakieś bzdury,
ale tak to wygląda. Zastanawiam się, czy nie przestać się martwić o radio, a
nie zacząć o zdrowie ;-) Aha, jeszcze dodam, że problem występuje od wielu
miesięcy, w tym czasie część wnętrza mojego komputera się zmieniła (płyta
główna, procesor, zasilacz, pamięć). Podejrzewam, że jestem przypadkiem
beznadziejnym, ale może komuś coś jeszcze wpadnie do glowy?

Pozdrawiam
Lech