Re: Kieszeń Adax - nie mruga- HELP

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 15:25:53 MET

digitariusz wrote:

> najprawdopodobniej.

Ja bym postawił na kluczyk: to nie Optimus! w Adaxie TRZEBA przekręcić ;-)

P.S. Ja bardzo lubię Adaxa: używam od początku i ciągle kieszenie są
kompatybilne (np. sanki UltraDMA133 + kieszeń UltraDMA33), czego niestety
nie mogę powiedzieć o Optimusie (Tracer itp. ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|