Re: plyta - kaput ?

Autor: Tomek (tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 17:29:55 MET

Witam

> moje testy:
> wymienilem tasiemke od HDD dwa razy - to samo
> zmienilem kabelek zasilania - to samo
> podpialem inny dysk - to samo
> clear cmos - to samo
> wyjalem bateryjke - to samo
> skonczyly mi sie pomysly ...
>
> jesli macie jakies sugestie
> z gory dzieki

Nie wiem czy pomoge ale ja mialem podobny problem z inna plyta gdy
podlaczalem nowa nagrywarke. Odlaczylem tylko stary naped CDRW i
podlaczylem nowa w to miejsce. Konczyl sie na tym samym ze BIOS plyty
powykrywal wszystko i na tym byl koniec. Nie odpalal sie system.
Pozostawal tylko czarny ekran z inforacjami o procku, pamieci, dysku
twardym i napedach (do BIOSu mozna bylo wejsc). Mysle ze popelnilem
gdzies blad w zworkach na CDRW. Sprawdz to, choc z twojego postu wynika
ze to sie samo zrobilo. Hmmm nie wiem. Nie mam pomyslow na rozwiazanie.

Tomek