Re: brak prądu

Autor: cysio123 (cysio123_at_interia.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 00:51:40 MET

> LOL, a nie lepiej od razu 550W ? :DDD
> Do tego sprzętu to i 200W zasilacz to za dużo, oczywiście realne 200W,
> a nie jakieś badziewiwe typu Codegen'opodobne.

Z tym 200W to trochę przesadzileś ;P Przecież nie od dzis wiadomo, ze im
większy zapas mocy, tym lepiej i dłuzej pochodzi. A nie każdego stać na
Chiefteca, nie? Ja mam pady u siebie, ale jeszcze zyje - jutro ide po
nowy. 250, ale dureń 800 - pochodzil dwa lata. Jak komuś sie nudzi, to
sobie policzy, zsumuje... Tylko po co? Zapas nie zaszkodzi, a róznica w
cenie prawie żadna.

cysio123