Re: Zestaw komputerowy do 3.5k...

Autor: Habeck (habeck_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 15:13:08 MET

> co znaczy blokowac napedy ?

W tej obudowie co teraz mam, wielkość płyty nie pozwala mi na wsadzenie 2
napędów w dwie dolne szuflady.

> chcesz miec full miejsca to kup big towera.

> ee tam drozej, dvd to ok 150PLN, nagrywara 170 (ceny z hurtowni). czyli ok
> 40 zeta drozej. chyba lepiej kupic 2 napedy niz combo. naprawde niezbedna
> jest Ci nagrywara dvd ?

No przecież mówię, że myśle :). Chyba jednak zrezygnuję z nagrywarki DVD. Z
combo zrezygnuję bo co 2 to nie jeden :).

> ja moge zlozyc Ci po cenach hurtowych i doliczyc jakis maly procencik za
> fatyge :-)

Miło z Twojej strony, ale naprawdę chcę to zrobić sam. Kiedyś musi być
pierwszy raz, nie?

> na privie moge zrobic kalkulacje. tylko napisz co dokladnie chcesz.

No to co wymieniłem. Tylko płyta ta tańsza. Ale naprawdę szkoda Twojej
fatygi... I tak bardzo dużo zależy od tego co będzie aktualnie na giełdzie.
Będę pewnie jutro tam ze 2h się kręcił :).

--
Pozdrawiam,
Habeck