Scandisk po zamknieciu pc! XP problem chyba sprzetowy

Autor: Trzastek (trzastek_at_BEZSMIECItrzastek.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 15:08:48 MET

Witam,

   Przy uruchamianiu komputera xp wlacza mi scandisk-a ale tylko po
poleceniu "zamknij system", jak robie "uruchom ponownie" nie ma tego
problemu. Co to moze byc? Jak to naprawic? Plyta Gigabyte GA8-KNXP 3Ghz?
Moze za szybko komputer sie wylacza? Pamietam ze cos takiego bylo w win98
przy "za nowych" dyskach twardych - trzeba bylo zaaplikowac patch`a shutdown
98 i wszystko bylo ok . Nie mam pojecia - moze istnieje jakis podobny patch?

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam,

Trzastek