Re: czy warto doplacic do nForce?

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 14:28:09 MET

> Co wiecej, pozniej juz wyczytalem ze jedna kosc w plycie dwukanalowej
> powoduje ze "traci" ona ok.30% wydajnosci i co za tym idzie - ma gorsze

mam epoxa 8rda. na poczatku mialem jedna kosc 256mb a teraz mam
2x256 w dual channel. roznicy praktycznie nie widac. tzn jedyna roznica
ktora widac wynika z tego ze pamieci jest poprostu wiecej.
natomiast programy typu sisoft sandra wykazaly wzrost wydajnosci
pamieci ale roznica to moze 5% na plus dual'a

zawsze mozesz kupic nforce 400 (bez Ultra) tam nie ma dual channel
i gdzies widzialem testy w ktorych plyty z tym chipsetem byly nieco
wydajniejsze (roznice bardzo znikome) od nforce 400 ultra z dual channel'em.

Tomek