Re: czy mozna sprawdzi czy dysk pada ??

Autor: maćko.b (mbanaszek.04_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 13:07:35 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm... no to faktycznie, możesz mieć niedługo kłopoty (odpukać).

> http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp
> U mnie ta strona działa. Jak będziesz miał problem, podaj tutaj serial
> swojego dysku, a ja zobaczę u siebie.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Sniper

Wpisuje numer seryjny i numer serii i wyskuje "Warranty Status-unknown" i
"Options-Confirm entry" wydaje mi sie ze zle wpisuje,wiec tak serial to jest
na dole dysku i oznaczony jest S/N.... , Model or Seagate part number to
jest chyba ST............ a Seagate customer number to wlasnie nie wiem czy
to jest P/N czy cos innego,czy mogl bys mi podpowiedziec ktore to numery
trzeba wpisac? ijak to jest z ta gwarancja producent liczy sie od daty
produkcji czy daty sprzedarzy bo dysk kupilem w 2001 roku,tez niestety mi
sie wydaje ze niedlugo nadejdzie koniec tego dysku : ( dzieki za
odpowiedzi-pozdrawiam.