Re: brak prądu

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 00:05:16 MET

> taki że kupiłem USB HUB(4 porty) i gdy podłącze 2 rzeczy system mówi że
> zamało prądu, o co chodzi? czy to wina zasilacza? mam 250W jaki był by
> leprzy?

Nie sluchaj tych pierdol o zasilaczach, bo to nie ma nic wspolnego z twoim
problemem

urzadzenia na usb musza byc z czegos zasilane - to chyba oczywiste...
moga byc zasilane z zasilacza zewnetrznego albo z portu USB
port usb w komputerze moze dac 500mA pradu i nic wiecej.
gdy dolaczasz do niego hub-usb na 4 porty i ten hub nie ma podlaczanego
zasilacza - wniosek jest prosty- pobiera zasilanie z twojego komputera, z
portu. Rowniez wszystkie urzadzenia podlaczone do tego hub-a pobieraja z
tego portu prad... Wiec jesli jest urzadzenie (np skaner czy modem neo+)
pomyslany jako urzadzenie podlaczane bezposrednio do komputera - to pobiera
ono pradu ile zapragnie (np 300mA) .... A jak podlaczysz wszystko naraz pod
jeden port przez tego hub-a to suma obciazen wyjdzie wieksza niz 500mA (+
jeszcze cos sam hub tez pobiera) to system automatycznie wykrywa
przeciazenie portu usb i go odlacza (wyswietlajac komunikat ktory juz
znasz).
rozwiazanie - kupic hub-a aktywnego (czyli z wlasnym, niezaleznym
zasilaczem sieciowym) albo podlaczac kazde urzadzenie do osobnego portu w
komputerze (jesli masz wolne)

jak chcesz to mam na zbyciu aktywnego huba, 7-portowego, za 70zl z
zasilaczem

--
Bartlomiej Kuzniewski tel 0-696-455098
sibi_at_sibi.cfu.com.pl gg# 23319