Re: Naloty na piracki soft ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 10:58:58 MET

Użytkownik "Kuba" napisał:

> A jeśli sciągnąłem linuxa z sunsite np. na uczelni
> i wypalilem na płytke cd-rw?

My też mieliśmy w firmie wszystkie dystrybucje ściągnięte z netu. Ale gdy
zaczęły napływać do nas takie informacje, przedstawiliśmy sprawę do
rozpatrzenia prawnikom. Panowie debatowali parę dni i w końcu stwierdzili:
trzeba kupić linuxa. Podkreślili fakt, że jeśli przyjdzie BSA, to może
sprawa oryginalnych nośników przejdzie bokiem. Ale w przypadku kontroli
skarbówki trzeba będzie zabulić. W każdym razie mnie to grzeje. To nie ja
płaciłem za gazetki z linuxami, więc nie mam się czym przejmować. Windowsy
też mamy legalne, więc czego mielibyśmy żałować marne 35 zł na Linux+?

--
Pozdrawiam,
Sniper