Re: [Problem] Mysz Optyczna A4tech wariuje

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 00:04:42 MET

> Restartujac windowsa myszka zaskoczyla, ale od tej pory znow dzialala w
> sposob 'szarpany' .

Czy to myszka zrestartowała windows?
Pisz po polsku.

> Az postanowilem przeinstalowac sterowniki ( badziewnie to sie robi w XP
> ) i efekt byl taki, ze po zainstalowaniu ich od nowa, to myszka zaczela
> wariowac totlanie.
>
> W windowsie 98SE: Myszka dziala dobrzed dopoki nie szarpne, wtedy
> zamiera, a windows potrafi sie zawiesic :)

Jak dla mnie to ci kabel szwankuje. Albo zmień myszę, albo ewentualnie
utnij kabel i przylutuj po skróceniu z powrotem.
I lepiej zrób to szybko, wygląda mi to tak, jakby jakieś zwracie
sięrobiło. Niby mysza dużo prądu nie ciągnie, ale żadna płyta tego nie lubi.

Andrzej