czarny ekran po dluzszym postoju komputera przy probie jego uruchomienia

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 03:58:53 MET

Hejo
mam komputer ADAX cel 433 na plycie SONO 13.1208s (chiba takie jej
oznaczenie jest) i taki 11a2rq03.bin ostatni bios zainstalowany do obslugi
duuuzych dyskow. Niestety komputer po dluzszym postoju za pierwszym
wlaczeniem uruchamia cala machanikie ale ekran jest czarny i wszystko milczy
jak zaklete. Dopiero po resecie tegoz stanu, raczy wstac i uruchamiac sie
normalnie.
Po tym juz normalnie resety i przeladowania systemu go uruchamiaja . A po
dluzszym postoju znowu kupa. Chcialbym o okreslonej porze uruchamiac
samoczynnie komputer i do tego mi jest to potrzebne.
Wiem ze komputer jest juz leciwy :-) ale wiecie nie bardzo stac mnie na cos
innego.
Jesli ktos kiedys mial taki problem pls help.
dzieki za nfo

x4y4