Re: Dziwne! Padł mi ZASILACZ w wyłączonym komputerze!

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 02:13:44 MET

> Zrobiłem identyczny numer, z tym że mój Chieftec to wytrzymał. Był strzał,
> mały błysk, komp zgasł. Jednak po wciśnieciu POWER ruszył bez problemu :).
> Ufff..
Ten manewr robilem na wielu dobrych i szitowatych zasilaczach
i nigdy nic mi sie nie stalo a tu juz dwa Chiefteci z tym samym
problemem - moze jakas mala wada konstrukcyjna albo moze odwrotnie
te molexy wkladaliscie. Zaraz ktos napisze ze to nie wina Chiefteca bo przy
pracy kompa takich numerow sie nie robi, ale chiefteki to co? jakies swiete
krowy coby je tylko zamknac w budzie i bron boze nie ruszac, bo sie popsuja?
Pozdrowienia
Simon