Re: taki sobie problem

Autor: Grzegorz Jurek (jurson_at_op.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 01:08:29 MET

> Przetestuj pamięć memtestem86 lub goldmemem. Jeżeli zaczną wyskakiwać
> błędy to mamy winnego:) Zreszta już widać, że to rzeczywiście ta druga
> kość... Może też być sprawa zasilania bo druga kośc to zawsze dodatkowe
> obciążenie, ale zacznij od sprawdzenia testerem...

memtest86 nie pokazuje żadnych błędów. Problem jest napewno z tą kością
ponieważ gdy zostanie tylko ona komputer jej wogóle nie widzi. Właściwie
jest ona wykrywana tylko w jednym układzie. Slot 1 (stara kość Siemensa)
i Slot 2 ta kość. Co więcej jeśli dam tą kość do slot1 a siemensa do
slota2 komp nie widzi żadnej z nich. Nie mam póki co pomysłów dlaczego
tak jest. Może jakieś ustawienia w biosie???