komputer jako zagluszarka

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 20:54:27 MET

Wiem, że pytanie jest z pogranicza tematyki, ale na pewno są tu osoby, które
będą wiedziały, jak zaradzić, a problem jest sprzętowy.
Otóż włączenie komputera powoduje potworne zakłócenia w radiu na falach
długich. Moi rodzice słuchają jedynki, działam na ich radio (takie nieduże,
ale stosunkowo nowe) jak kiedyś zagłuszarki na Wolną Europę. Zagłuszający
dźwięk jakby pulsował, nie daje słuchać radia. Co na to poradzić? Zaznaczam,
że komputer jest w drugim końcu mieszkania.
Pozdrawiam
Lech