WinXP - nie chce zastartowac ???? Dziwne.

Autor: www.Meteoryt.net (marcin_at_polandmet.com)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 22:05:24 MET

Cze
Mam Abit NF7-s 2, A2000+
Na dysku mam W98 ktore przezylo doskonale zmiane plyty z Asusa P3B-F + nowa instalke WinXP Pro SP1 PL. Sek w
tym ze poinstalowalem stery do Radeona 8500, nowe stery 3.13 do nForce i od dzis rana ni uruchamia sie XP. Jak
wybieram z menu ten system to obraz czarny po czym restart. Jak dam tryb awaryjny to cos tam czyta po czym
restart. Odzyskiwanie systemu powoduje to, ze kaze mi sie zalogowac na D: (gdzie jest partycja NTFS z XP) i
pojawia sie linia komend i mozna se chyba tylko wpisac tam Format D:. Swoja droga jak to ma byc zaawansowane
naprawianie systemu to ja wracam do Win 3.11

Ktos ma jakis pomysl co zrobic poza format d: ?

--
-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin_at_meteoryt.net