Re: Problem z formatowaniem dysku Samsung

Autor: GAD (gad_at_FUCKOFF.gad.art.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 21:00:32 MET

Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> napisou w

> Mnijesza o to, dysk ma bad sectory.

tego nie wykluczam, a nawet mysle, ze tak wlasnie jest
zwykle jednak przy formatowaniu powinno je przeskoczyc i reszta powinna
dzialac

> Tak to go dobijesz. Odpowiedni program powinien udostpnic producent
> dysku.

tak wlasnie zrobilem, sciagnalem program, o ktorym pisalem w poprzednim
poscie. program niby zadzialal, ale nie widze zadnych oznak poprawy. moze
sa do tego jakies inne, lepsze narzedzia? jakis norton disk doctor, czy co?

> Na smietnik dysk?

wolalbym nie :) jakbym mial za duzo pieniedzy to bym kupil nowy, ale rzecz
w tym, ze nie mam, a dysk mi jest potrzebny

GAD