Re: Duron co sie krecic nie chce (Applebread 1.6)

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82_SPAM_PRECZ__at_o2.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 16:38:56 MET

Wojciech Kulasa wrote:
> Witam,
>
> Zakupilem Durona 1.6 w celu wyciskania ile sie da, a tu nic... Na 166
> MHz system nie wstaje, na 150 daje sie ruszyc, ale wtedy spadek wydajnosci
> systemu jest o wiele wiekszy niz korzysci (przez zmiane parametrow
> pamieci). Jedyne co mi sie udalo uzyskac to ze przelknal mnoznik x12,5
> zamiast x12. Nie jest to jednak rezulatat satysfakcjonujacy :)
> Nie pomoglo podnoszenie napiecia na rdzeniu do 1.7V. Migajace diody
> na sledziu wg instrukcji glosza ze to procesor nie wstaje.

I pomyslec, ze ja bylem zawiedziony, ze mi taki Duron nie wstaje na fsb
200mhz :) Mam w tej chwili puszczonego tego procka na 12x166, 1.675v (plyta
Soltek 75frn2-l) i wszystko pieknie gra i buczy.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :