Re: LCD - czas reakcji

Autor: piteroza (piteroza_at_gazeta.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 16:05:18 MET

> tak, wiem ze mam do tego prawo, ale pytanie czy obecnie za ok 1500pln mozna
> kupic monitor 15"LCD z czasem reakcji 25ms (przy czym zeby reszta
> paramentrow nie byla gorsza niz w tym Philips'ie 150B4)?

te 1500zł które dałeś za 150B4 to całkiem przyzwoita cena :)

> a tak w ogole to moze ktos mi napisze czy pomiedzy 25ms a 30ms roznica jest
> zauwazalna i czy na 25ms mozna juz komfortowo czytac text na automatycznym
> przewijaniu??

mogę Ci powiedzieć że na moim Philipsie ale 170B4 przy 1280x1024_at_60Hz
(D-SUB)przy czasie 25ms elegancko się czyta tekst, przewija strony
scrollem i nic się nie rozmazuje ale pamiętaj także o tym że może Twój
wzrok musi się przyzwyczaić do tego świecenia :)
ciężko mi powiedzieć czy będzie wielka różnica na 30ms ale wydaje mi się
  że to także zależy od tego jaki jest czas zapalenia i zgaszenia pixela
bo te 30ms to suma czyli np. 20ms zapalenie 10ms zgaszenia lub 15ms
zapalenie i 15 zgaszenie... jakoś tak może być.

na twoim miejscu bym dołożył 700zł do 170B4 i miał już swięty spokój na
parę lat z monitorem :)

pzdr.