Re: Dwie karty graficzne - AGP na plycie i PCI

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 15:20:20 MET

Użytkownik "Tomasz Nidecki" napisał:

> Niestety na nowej plycie nijak nie udaje mi sie zmusic do
> wspolnej pracy wbudowanej AGP SiS oraz ATI na PCI.

Wygląda na to, że problem leży po stronie XP. Ostatnio przerabiałem bardzo
podobny temat. W jednym kompie mam dwie karty: GF 2MX na AGP i S3 Trio na
PCI. Pod Windowsem 98 wszystko działa bez najmniejszych problemów,
niezależnie od tego, którą kartę ustawiam jako główną i z której bootuję
system. Tymczasem pod XP kwiatki takie, że człowieka szlag trafia. Jeśli
bootuję kompa z podstawową kartą na AGP, to XP wywala mi komunikat, że
zabrakło zasobów dla tej drugiej S3. W sytuacji, gdy tą S3 ustawię w BIOS'ie
jako główną, to problem jest z tą na AGP. Różne cuda wymyślałem, ale nic nie
wskurałem. W końcu zainstalowałem Win 98 SE.

--
Pozdrawiam,
Sniper