Problem z instalką win 98

Autor: Arwoj (arwoj_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 14:25:11 MET

Witam
Mam mały problem, tzn: mam dysk 40G podzielony na 4 partycje: na 1 ok 8G
(NTFS) jest winxp, na 2 partycji ok 20 G (fat32) mam jakieś tam dokumenty, 3
partycja to ok 4G (fat32) - tu powinien być win98, na 4 linux. Problemem
jest to że nie można zainstalować win98 na partycji 3 choć podam inną
ścieżkę dla katalogu win podczas instalacji. Automatycznie pierwszą partycję
jako C: mi widzi właśnie tą 20 G, a nie mogę zmienić literki dysku ponieważ
mam na nie powiązane z partycją winxp aplikacje. Jak to obejść aby np.
podczas instalacji nie była widoczna partycja 20G tylko pierwsza właśnie ta
4 G. Dodam jeszcze że chciałem zmienić partycję 20 G na NTFS, ale nie mogłem
poleceniem convert d: /fs:ntfs, ale wyskakiwało mi że nie może
zmieićponieważ nie jest obsługiwane RAW(chyba mogę się troszkę mylić w
opisie).
Z góry dzięki za pomoc
ARWoj