Re: Statystyki grupy

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 13:48:08 MET

Użytkownik "Jozef" napisał:

> od 12 września odpowiedziałeś na 200 postów w tym 197
> konstruktywnych i rzeczowych na temat związany z grupą

Oj, też się opuszczam. Widać - za dużo pracy mam na głowie :(

> czy znasz metodę aby post z 71 znakami w wierszu [...] po
> dodaniu znaku cytowania nie połamał się

Wiem w czym problem. Z jednej strony PowerTool którego używam zachował się
nie tak jak powinien, z drugiej ty nie poprawiłeś swojego postu przed jego
wysłaniem (np. ręcznie). Ale to już inna sprawa... twój następny post
wyglądał już duuużo lepiej ;)

--
Pozdrawiam,
Sniper