Re: PNY NVidia Quadro4 380 XGL

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 21:02:28 MET

Podłączałeś inny telewizor??/ Ja miałem podobny problem gdy próbowałem
podłączyć GF2MX200 bez wyjścia TV do telewizora ( hehe troche lutowałem),
potem dopiero skapłem się że potrzebny jest jakiś układ scalony który
dekoduje SYG. na telewizor. HIHI ale głópek ze mnie.

Myślę więc, że poszedł się paść w najgorszym wypadku ten owy chip na karcie.
Spróbuj zmienić stery do karty, kable którymi łączysz komp z telewizorem,
itp.

Adam