laptop i instalacja systemu

Autor: weeman (gibgibon.NoSpam_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 21:05:16 MET

Witam serdecznie.
Zakupilem w Niemczech laptopa Sony vaio. Jako, że cos się z nim niedobrego
dzieje (czyt. burdel na dysku) chcę przeinstalować windę. I tu pojawia się
problem. Razem z laptopem mam 3 płyty. Nie moge jednak wystartować kompa z
cd-romu (dodam, że nie jest on wbudowamy ale działa na PCMCIA). Z poziomu
windy na płycie nie widać żadnego pliku setup czy coś podobnego, muszę z
niej wystartować dopiero wtedy zaczyna się instalacja (wiem bo sprawdzalem
na innym pc). Pomóżcie jak zmusić tego grata aby ruszył z CD.
Za wszelkie mądre sugestie z góry dzięki.
Piotr