Re: Gainward GF3 Ti/450 Ti200 64MB

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 19:47:03 MET

Użytkownik "KOKS" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Co myślicie o tej karcie z tytułu?
>
> ps. wiem że zaraz zarzucą mi fani Radeonów że Radek 9100 128 bit to jest
> dopiero karta, ale ja akurat gustuję w Gforcach (stabilność w grach, zero
> kłopotów w konfiguracji), może dlatego że nie znam po prostu wyrobów firmy
> ATI.

Dopiero co przesiadłem się na nią z Gf2mx200 - różnica kolosalna przy grach
wymagających porządnej grafiki typu Unreal2003. Przydaje się porządny procek
bo mój celeron 1.7 lekko przy niej niedomaga. Ma tylko 1 minus -
przynajmniej u mnie wentylator głośno chodzi (mam ten z żeberkami dookoła
wiatraka). Za ile masz do kupienia ? W Gralu jest promocja tej karty
kosztuje 365 zł.