Re: Czy jest sesn kupowac drukarke z zaschnieta glowica?

Autor: Vectra (asNOSPAMta_at_bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 19:04:54 MET

> Nie wiem, ale tak kombinuje jak by tak nalać do pustego naboju od Epsona
> tego płynu do czyszczenia głowic i tak puścić w tryb automatycznego
> czyszczenia kilka razy. Miało by to sens? Chyba gorzej drukarki by nie
> zepsuło?
> Pozdrawiam.

Nie martw sie o drukarke. Epson bez glowicy jest bezuzyteczny.

A uszkodzzenie glowicy jest równowazne z utrata drukarki (wobec cen
nowych glowic), zatem malo prawdopodobne, by wlasciciel nie próbowal
róznych sztuczek, kladac ja ostatecznie.

Kiedys, przyparty do muru, w ramach takiej sztuczki wlalem goracej wody.
Nie polecam.

pozdro

---
V.