Re: Najcichszy wiatrak z wydajnych chłodzeniem na proca ? - be zkompromisów (długie)

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 17:53:13 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> Odpowiedz na

> CPU nie będzie miał temp. otoczenia, musiałby _wogóle_ nie wydzielać
> ciepła.

No sory, uprościłem. Przy temperaturze w pokoju 20C CPU w idle ma u mnie 20C.
Oczywiście wg SpeedFana.
Płyta Ga-7VAX

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.