Re: Dobry zasilacz ATX

Autor: Mirosław Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 14:34:41 MET

Witam

Jesli masz 200 zł wolne to mozesz kupic nowy zasilacz 500Watt firmy
TRACER.Ja taki kupilem w MM a na stronie www.tracer.pl jest troche taniej
ale trzeba czekac.Zasilacz ma dwa wentyle ktore pracuja naprawde bardzo
cicho i ochrone przed roznymi przepieciami i ma prawdziwe 500 Watt a nie jak
w innych podaja 300 Watt a on ma moze 200 Watt.Ja zasilacz zmienilem
tylkodlatego ze moj oryginalny zasilacz 180Watt firmy IBM o wadze 4,5 kilo
:) nie podolal juz mojemu zestawowi gdzie mialem 3 napedy CD + 2 HDD Athlon
2500+ i pieć kart na PCI objaw mialem taki ze nie zawsze bios wykrywal mi
DVD a pozniej jak wykryl to WINY2K sie dziwnie wieszal po prostu myszka
skakała podczas przesuwu i rozne dziwne zeczy normalny zasilacz badziewny
typu codegen czy inny syf by sie spalil i powalil pol komputera.

Mirek