R9600Pro i R9600XT

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 12:26:58 MET

Czesc.

Temat sugeruje mam nadzieje moj dylemat.

Zanim zglosilem sie tu poczytalem, choc przyznaje ze
pozbieznie tomshardware i z racji odejscia w niebyt
slawetnej serii 9500pro jestem przymuszony do wyboru
pomiedzy 9600pro i XT

9600Pro wygladaja atrakcyjniej ze wzgledu na cene:

GigaCube 794 pln
Herclules 1004 pln
HIS 903 pln
ATI tv/dvi 838 pln
ATI Vivo 931 pln
SuperGrace 739 pln

no moze poza Herculesem ktoremu ceny dyktuja chyba
astrologowie.

9600XT:

Asus 1118 pln (spadli z ksiezyca ?)
ATi 911 pln

hmm.. tak patrze ze moze te 9600pro nie tak znow atrakcyjne...
no ale ad rem...

Nie pytam o to ktory jest wydajniejszy, XT ma wyzsze taktowania
zegara, szybsze bodajze pamieci 2.5, wykonane w innej technologii.
Wedlug testow wydajniejszy.

Interesuje mnie to jak bardzo wydajnosc, stabilnosc i niezawodnosc
zalezy od poszczegolnych producentow... szczegolnie jesli chodzi
o serie 9600pro, bo w XT nie mam wyboru.

Natomiast jesli chodzi o 9600XT to czy ktos moze mi powiedziec
dlaczego ja go chce ? ;)... nie.. no powazniej czy po prostu
jest wart zainteresowania.

PS.
Pytanie kieruje do tych co sie znaja.. szczegolnie zas do
_osoby_ktorej_imienia_sie_nie_wymawia_ (Kris-a).

pozdr.
Przemek.