Re: MSI Kt400Av i same problemy

Autor: Konrad Lewandowski (lewandek_at_poczta.gazeta.pl_NO_SPAM)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 11:54:29 MET

Mirek Ziółek wrote:

> Reasumujac, wszysto co sie wlozy i odpali na 100 to dziala, jak FSB
> jest 133 zaraz zalicza zwieche.
> Temp. procka to ~50-56 stopni wiec napewno nie jest mu za cieplo.
> Ktos ma pomysl co robie nie tak ?:) Czasem potrafi sie wywalic przy
> instalcji W2K - czarny ekran. Nie instalowalem XP jeszcze ale obawiam
> sie ze bedzie tak samo.

Mam taka plyte w swoim kompie - oprocz tego zlozylem 2 kompy tez na niej a
kilku znajomych ma KT4. Az ciezko mi uwierzyc w to co opisujesz, bo te plyty
sa stabilne jak skala. Co Ci moge doradzic - moze wstaw tam inna grafe, inny
dysk itd, tak zebys nie wkladal zadnego elementu z zawieszajacego sie kompa
do tego testowego. I zobacz wtedy. Ja mam u siebie KT4AV + Athlon
XP1700_at_1,8GHz + 512 DDR 400 Kingstona + SBLive + Matrox G400 + 3com 905 +
Seagate 7200.2 60GB + DVD 103 Pioneer + Plextor 8x4x32.

Konrad