Re: Nagle resety, moze chipset?

Autor: Slawek (slawektepsaniecierpiespamu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 11:19:28 MET

> Podejrzewam uszkodzenie plyty glownej - a jaka jest Wasza opinia?
a moja opinia jest taka .przekladasz dysk do w sumie innego kompa i
oczekujesz cudow ?
w takich przypadkach czysta instalka zalatwia sprawe ,jesli wtedy bedziesz
mial problem to pisz
niestety systemy z rodziny xp nie pozwalaja na takie cuda jak 98 za duzo
smieci zostaje po starej konfiguracji
w sumie sprzet zostal fizycznie zmieniony to i system moze tez instalnij
od nowa ?
nigdy nie bylem zwolennikiem takich operacji jak przelozenie dysku i
spoczenie na laurach(jak takze aktualizacji starego systemu do nowego ),
to zawsze skrzywiony system ,zeby nie wiem co
nie ma to jak w takich przypadkach stawienie go od nowa
to ,ze w niektorych przypadkach to sie udaje ,nie znaczy ,ze jest polecane
Slawek