Re: NTFS I FAT32 ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 05:08:48 MET

Michal Kawecki 9bb1d40da4888e3f3bf7e06d5e2cef77_at_kwinto.2com.pl:

> A widzisz? ;-)

Widzę. :)

> Chodzi mi o taki program antywirusowy, który
> da się uaktualnić nie instalując go na hdd,

To mnie o taki chodzi[ło]. :) Nawet (; kopyrajta ;) wstawiłem. :)

> i który zadziała w środowisku Windows PE.

0. Co to PE?
1. Jak dla mnie -- to powinien być raczej jakiś
   specjalny system nie z graficznym, ale właśnie
   tekstowym podejściem do człowieka. :) (interfejsem)
   System, który odpali się z płyty CD, odpali antywirusa,
   który połączy się z czym trzeba, ściągnie (; apdejta ;)
   do RAMu, rozpozna wszelakie partycje na wszelakich
   fizycznych dyskach znajdujących się w komputerze,
   stanie do dyspozycji :) i będzie mógł odwirusować
   co potrzeba. :)

> Nie wiem (jeszcze), czy dołączony do płytki
> program McAfee da się tak uaktualniać...

Też nie wiem.

Powiedzmy jednak, że wirusy na razie nie będą
po prostu niegrzeczne i nie będą przeszkadzały. :)

Przepłukałem nieco umysł NTFSem. :)
Wygląda na oko przyjemnie i :) bez problemu
daje się czytać spod straszliwego DOSa. :)

Mnie się marzy taki WinCośtam bez nadmiaru :) wodotrysków. :)

Pamiętam, że przed około dwoma laty miałem coś w rodzaju napadu
wirusowego. Okazało się, że alarm był fałszywy, ale bieganie po
WXP wydało mi się wówczas koszmarem :) ze względu właśnie na te
wszystkie kolorowanki. Jest tam cała masa rzeczy niepotrzebnych
i brakuje pod ręką tego, co przydaje się do robienia porządków.

Zmieniam (właśnie w tej chwili) partycję WXP na NTFSową. :)
Ciekawe co z tego wyniknie. :)

Twierdzi, że coś jest nie tak ze strukturą FATy :)
i prosi o uruchomienie jakiegoś naprawiacza. :)

Dziękuję za http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_32/roz_32_2.asp. :)

Zdrówka wszystkim czytającym. :)

E. :)