Re: Nagle resety, moze chipset?

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 03:57:31 MET

*Rafal 'Raf256' Maj* wrote:
> Codgen 300W

Sprawdz na innym jak mozesz :)

> Mialem na mysli iz maja ten sam chipset (KT400, w nowym wersja bez
> wbudowanej karty sieciowej, a w starym z).

Hm, moze stad jest ten burdel? Ja bym sie pokusil o reinstall systemu...

> Poniewaz problemy przed i po zamianie HDD sa takie same, zakladam iz
> *nie* jest to wina przelozenia HDD i potrzeby reinstalacji XP.

Ale z tego co zauwazylem XP na ktorym masz problemy byl instalowany
jednak z inna plyta glowna, a sterowniki nie byly zmieniane. Poprobuj
na poczatek odinstalowania 4in1 i zaisntalowania ponownie, jak nie
pomoze to sprobuj reinstallu...

--
Pozdrawiam
Peeter