Re[2]: karta TV Leadtek

Autor: Newsy (alexwin_nospam_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 22:30:18 MET

Witajcie

W Twoim liście datowanym 2 listopada 2003 (22:11:21) można przeczytać:

BJ> Nie ma możliwości zapisu teletekstu. Mnie natomiast martwi brak
BJ> możliwości ręcznego strojenia kanałów. Ale to chyba dotyczy większości
BJ> kart TV.
Nie wiem co masz na mysli jesli chodzi o reczne strojenie, ale pilotem
mozna recznie dostroic kazdy kanal, a przy wyszukiwaniu kanalow mozna wybrac
opcje Adaptive channel scanninig i wtedy program przeszuka cale pasmo.
ja ostatnimi czasy probowalem 3 kart i leadtek wypadl najlepiej. dobre
wrazenie zrobil zwlaszcza dosc dobrze dopracowany soft (w porownaniu z
tym co oferuje pixelwiev to po prostu arcydzielo).

--
Pozdrowienia,
 Newsy