Resety kompa- Shuttle MN31N- do speców od hardware

Autor: xxx (sieszpak_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 18:21:34 MET

Witam,
zauwazyłem małą prawidłowość mam juz drugiego kompa na tej płycie i podczas
zabawy siecią jak generuje dość duży ruch, kilka dziwnych operacji typu
kopiowanie 10GB mp3 z jednoczesnym ich odsłuchem, komp potrawi sie
zrestartować, po wysłaniu do M$ błedu dostaje zwrotke, że zawinił jakiś
sterownik jakiegoś sprzetu- prawdopodobnie karty sieciowej(tak myślę). Ze
stronki shuttla ściągnełem nowe stery i przed chwilą podczas zabawy siecią
znowu zaskoczył mnie reset.
Moja konfiguracja: A2500xp+/3200 fsb 200MHz, pamięci 2x512MB 400
(asynchronicznie- chodzą na 333 bo korzystam ze zintegrowanego dual heada GF4
i na 400MHz sypie błędami) zasliłka markowa 400Watt, WD800JB. Uzywam
zintegrowanej karty sieciowej i zintegrowanego SoundStorma. Temeperatura proca
max 51'C wiatrak rególowany nie przekracza 2500obrotów. Błędy pamięci
wykluczam, zasilacz też OK. Co o tym myslicie???
W sieci siedze na kompie A2600xp karta sieciowa na Realeteku, kabel skrosowany
tam nic się nie dzieje. A używam jeszcze przełącznika monitor/mysz/klawiatura.
Pomocy
Pozdrawiam
DS