modernizowanie kompa

Autor: K_at_meleon
Data: Sun 02 Nov 2003 - 17:14:41 MET

Witam!

Niedługo planuję zmianę procka, płyty gł., pamięci, i karty graf. Na ten cel
mam do przeznaczenia ok. 500-600 zł + kasa za mój aktualny sprzęt. Sam
myślałem nad:
AMD Athlon 2500+ Barton
Epox 8RDA3
2x256 MB DDRAM 400 MHz (noname lub Kingston)
GeForce 4 Ti 4200 64 MB

Tylko może mi kasy niewystarczyć... :) A jaki Wy zestaw polecacie? Czy w tym
wypadku warto inwestować w płytę dual channel? Komp przeznaczony będzie do
celów domowych. Wiem, że mój komp nie jest jeszcze taki zły, ale musze go po
prostu zmienić.

Mój sprzęt:
AMD Athlon XP 1700+
Shuttle AK32A