Prosba

Autor: GG (ggNO_at_SPAMpoczta.gazeta.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 16:59:00 MET

Witam.

Klika dni temu prosiłem Was o pomoc w złożeniu komputera, niestety nie
otrzymałem zbyt wielu odpowiedzi, więc będę musiał sobie sam poradzić,
dlatego mam do Was jeszcze jedną prośbę. Podajcie mi linki do stron
traktujących o sprzęcie. I proszę nie odsyłajcie mnie do google, bo na
modemie jade :).
Chyba że ktoś z grupowiczów chciałby jeszcze dorzucić jakąś konfigurację to
przypomnę, że chodzi o komputer do 2500 PLN na platformie AMD (cały zestaw
bez drukarki, myszy, głośników i klawiatury)

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Grzegorz