Re: Problem z dzwiekiem ECS K7vta3 V5

Autor: Artur Butryn (akaja.usunto_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 16:37:15 MET

Miałem właśnie taką płytę i wiem jak wygląda program do konfiguracji karty
dźwiękowej.
Sprawdź ustawiena konfiguracji, czy masz ustawione na głośniki i bez efektów
specjalnych.
Sprawdź głośniki, czy działają na innym sprzęcie
Mi zdarzył się taki przypadek, że masa we wtyku słuchawkowym była oderwana.
Efekt był taki że obcinało średnie częstotliwości (mowę) a echo szło od tego
że hej ;)