Co sadzicie o dysku: WD2000JB 8MB cache?

Autor: Mateusz Tumidajewicz (gienekgs_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 16:15:10 MET

WD Caviar SE 200 GB WD2000JB 8MB cache:
W testach na storagereview.com byl w czolowce. Ktos moze mial z nim do
czynienia. Czy rzeczywiscie jest taki zajebisty czy jest po prostu solidny,
ja wiekszosc dzisiejszych dobrych dyskow :). Jak sie grzeje i czy jest
glosny? I w ogole czy moze ktos go poleca. Szczerze mowiac mam w planach
wlasnie ten dysk i jesli ktos ma jakies sugestie to bardzo prosze
(ewentualnie polecic inne dyski)
pozdrawiam