Re: jaka karta dzwiekowa?

Autor: Artur Dudziak (ad20105_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 14:34:53 MET

On Sun, 2 Nov 2003, peterphk wrote:

> Slyszalem u znajomego dzwiek z tej karty i naprawde spodobalo mi sie:) Jak
> tylko bede mial jakies nadmiarowe srodki do zainwestowania w kompa to na
> pewno ja kupie. Troszke mnie nudzi dzwiek z kart ktore wczesniej slyszalem:
> - starsze 16-bitowe mialy raczej "zrownowazony" dziwek, bogaty w szczegoly
> (jak na ta klase), niestety dynamika nie byla zbyt dobra i nie odtwarzaly
> dobrze nizszych tonow
> - te niby lepsze z 20-bitowymi przetwornikami maja dobra dynamike, ale znowu
> filtry troszke za bardzo ingeruja w dzwiek i nie slychac wszystkiego (to
> [...]
Dobra, dobra, tyle ze juz SB Live! mial niby probkowanie
32-bitowe, zreszta Audigy tez. Czy to znaczy ze sa one lepsze od
tego Aureona?
Pytam, bo nie wiem czy jest sens wyrzucac ponad 300 zeta, skoro
Live'a moge miec juz za 150. Zreszta nieprzekraczalny limit dla
mnie to ok 250 zeta = Audigy lub Fortissimo III.

Czy orientujesz sie czy na sluchawkach odczuje roznice? Zalezy mi
na braku trzaskow i szumow (na zintegrowanej z plyta karcie to
bardzo dokucza) oraz na dobrym basie.

Art