Re: sterowaniem kompem przez Irde

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 13:52:18 MET

daro dnia 2003-11-02 stwierdził(-a):

> witam
> mam pytanko dotyczace Irdy otoz chciałbym pilotem od TV wykorzystujac
> Irde sterowac komputerem a konkretnie odtwarzaczem do filmow np. All
> playerem ale niestety niewiem jakiego uzyc oprogramowania. kiedys
> uzyskalem podobny efekt wykorzystujac karte telewizyjna , a innym
> razem zrobilem specjalny ukladzik elektroniczny pod port COM i do
> tego uzywalemprogramu chyba Gilder (chyba tak ale nie pamietam) no
> ale co z irda czy ten program tez to obsluzy ??? aha i chcialbym zeby
> to dzialalo pod win XP

http://www.bernardbelanger.com/computing/NaDa/index.html - Ten program
bedzie do tego najlepszy:)

http://www.irassistant.com/dotcom/v_current/ - IRAssistant - ten też
może sie przydać:P

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 1400_at_1739/1,6V  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700