Problem z dzwiekiem ECS K7vta3 V5

Autor: pocisk (pociskacz_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 12:13:30 MET

Witam
Mama problem z dzwiekiem w nowo zakupionej plycie ECS K7vta3 V5

Dzwiek jest dosc niskiej jakosci .. glosniki trzeszcza przy basowych
utworach ... bardzo cicho slychac na sluchawkach (praktycznie brak basow)
... mam zainstalowane oryginalne sterowniki z plyty jaka dostalem z plyta

system (w2000) idzi dzwiek jako VIA AC97 Enhanced Audio Controler (WDM)

... przed chwila zainsatlowalem sterowniki ze strony ECS-a i nadal bez zmian
:((

Czy jest to wada plyty glownej ??
czy te plyty tak maja :(( ??
Czy sa jakies tajemnicze ustawienia o ktorych nie wiem :) ??

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam
pocisk