Czy jest sesn kupowac drukarke z zaschnieta glowica?

Autor: Gozdek (gozdek_at_cconline.com.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 11:43:36 MET

Witam

Mam dylemat.
Potrzebuje kupic drukarke do sporadycznego uzywana.
Szkoda mi wywalic 250 zl na jakis nowy sprzet.
Zastanawiam sie na uzywanym Epsonem (685, 680, 580 itp).
Takie drukarki z zaschnieta glowica mozna kupic za 30-70 zl.

Mam do Was pytanie... jakie sa szanse na reanimacje takiej drukarki?
Bardzo mi zalezy na odpowiedzi od kogos kto przeprowadal juz operacje
odetkania glowicy w takich drukarkach.

Warto bawic sie w takie cos?

--
pozdrawiam