Re: Sidolux uszkodził kineskop?

Autor: Konrad Ch. (art_at_megapost.ru)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 11:25:51 MET

> Niee! Weź kilka granulek do ust. Niech sie rozpuszczą. Potem napluj na
> ścierke i dopiero tym przecieraj monitor

:)) Ty sie smiejesz, a ja znam konkretny przypadek.
Koles wpadl na pomysl, ze sobie kamien z zebow usunie. No i wymyslil, ze to
wlasnie Kretem zrobi, bo dobry do kamienia. Wyladowal na Ostrym w szpitalu.
Leczyl sie dlugo bo mu ryja tak popalilo, ze musieli go karmic przez rurke.
:)) (smieszne i nie smieszne...)

A zeby dolac oliwy do ognia, to byl jeszcze inny przypadek. To juz zupelnie
OT.
Typek chcial usunac sobie wlosy z nosa. A ze chcial to zrobic szyko,
skutecznie i na dlugo, to kupil krem do depilacji nog. Jak sobie zadal tego
kremu w nos, to podobno wiszczal jak zazynana swinia. Fantasta wypalil sobie
sluzowke. Potem dlugo nic nie czul... :)) (smieszne i nie smieszne...)