Re: reklamacja dvd

Autor: piotr (plat25_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 08:49:12 MET

> imho: pl.soc.prawo, ale to nie jest podstawa reklamacji (czy w instrukcji
> jest napisane, że działa z płytami TDK? jeżeli nie to możesz
reklamować...)
ale w intrukcji jest napisane ze nagywa płyty DVD-R a TDK takowa jest. Nie
ma nigdzie napisane ze ich nie czyta lub nie czyta niektórych płyt.

Zreszta jaki jest objaw ze nagrywarka nie obsługuje płyty, bo u mnie jak
chce przetestowac płyte to pokazuje ze żadnej płyty nie ma w napedzie