Re: reklamacja dvd

Autor: Jacek S. (virge_at_zlyadres.poczta.fm)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 23:31:23 MET

 "piotr" napisał >
> A czy wgranie nowego biosu nie powoduje utraty gwarancji napedu.

Nie - o ile to oficjalny bios ( swego czasu była na grupie dyskusja o nie przyjęciu na gwarancji
płyty głównej, gdzie jako powód był podany fakt, iż miała wgrany inny, nowszy bios - ale wynikało z tej dyskusji, że był to bios
nieoficjalny - więc może i to prawda ).
Ja nie dawno oddawałem na gwarancji nagrywarkę Lite-On`a, gdzie wgrałem wcześniej nowy bios.
Nikt nie miał żadnych uwag na ten temat.
A Lite-On`a mi po dwóch tygodniach dali nowego:)

--
.:.Jacek S.:.