Problemy z kompem, restarty itp

Autor: MW (maciekwo_at_op.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 23:07:16 MET

witam
Mam nastepuacy problem. komp mi sie czesto restaruje. np gram w jakas gre
albo serfuje po necie i nagle restart. Zdarza sie tez nawet czasem przy np
otwieraniu katalogu(ale znacznie czesciej przy grach i necie).
kilka razy windows zwiesil sie tak ze musialem od nowa instalowac system.
 mam tez dziwny problem z przegladaniem www, (nie wiem czy te problemy sa
powiazane) otwieram kilka linkow na raz, strony sie laduja i nagle dostaje
komunikat zeprogram wykonał nieprawidlowa operacje i IE zostanie zamkniety
(uzywam xp). Cholernie mnie to denerwuje bo przez te restary i pady IE nie
moge normalnie korzystac z kompa.
Juz kilka razy bylem w servisie ale goscie oczywiscie puszczaja scan disca
itp smieci i po paru dniach mowia ze u nich sie nic nie dzialo i go oddaja.

bardzo prosze o pomoc.
co to moze byc? RAM? GRAfika ? procek? plyta?

uzywam athlon 1,8xp
gigabyteKT266
256 ddr ram (266mhz)
gf 4mx 440 64 ddr