Re: reklamacja dvd

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 21:42:45 MET

> Mam pytanie odnosnie nagrywarki DVD liteon 411
> Czy jesli nagrywarka nie nagrywa mi płyt DVD-R np. TDK (TDKG02000000) może
> byc podstawa do jej reklamowania.
> W końcu nie jest napisane na niej z jakimi płytami dziala a jakimi nie.

Totalnie naiwne pytanie. Kupilem sobie malucha i czy moge
go oddac, bo nabylem spory zapas ON i lepiej byloby mi oddac
malucha i kupic Diesla :)

O ile tak to wlasnie jest z tymi nagrywarkami.

Tym nie mniej jedyna szansa to to, ze sprzedawca nieswiadomie wprowadzil
Cie w blad mowiac, ze nagrywa dvd-r. Albo, ze nie minelo 7 dni od momentu
zakupu - w niektorych firmach mozna oddac towar w tym czasie, ale to juz
spec musialby sie wypowiedziec

WBR Rymasz