CZy z karty graficznej jest wyjście na magnetowid?

Autor: Robert W. (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 16:46:40 MET

            Mam takie pytanie. Jeśli miałbym kartę graficzną z wyjściem tv,
to czy mógłbym zamiast do telewizora, wysłać obraz z kompa do
magnetowidu (są tam wejścia typu chinch). Pytam się, ponieważ
słyszałem, że z karty graficznej tv, można podłączyć się do innego
urządzenia jedynie przez euroałącze. Jaj jest naprawdę?

--
Pozdrawiam,
Robert.